Relacja z wydarzenia “Idealny Starosta UEK” - PSUEK

PSUEK Wyszukiwarka

Relacja z wydarzenia “Idealny Starosta UEK”

Dodano: poniedziałek, 21 grudnia 2020 10:51

“Idealny Starosta UEK” to kontynuacja cyklicznego projektu „Karta Starosty”, który w tym roku akademickim ze względu na sytuację epidemiczną odbył się w formie zdalnej. Jest to projekt, który zapewnia specjalne szkolenie dedykowane Starostom, a także ich wsparcie merytoryczne w czasie pełnienia tej funkcji. Oprócz samego szkolenia przygotowywany jest specjalny wirtualny przewodnik oraz kalendarz, które już niebawem trafią do Starostów i zdecydowanie ułatwią im sprostanie wyzwaniu, którego się podjęli. Dzięki projektowi Idealny Starosta UEK Starości nie muszą się już borykać z wątpliwościami w zakresie swoich zadań, wiedzą gdzie znaleźć odpowiedzi na większość nurtujących pytań oraz otrzymują możliwość  poznania procedur załatwiania ważnych spraw i ich właściwych adresatów, także podczas obowiązywania zdalnej formy kształcenia.

Szkolenie zostało przeprowadzone 16 listopada w formie online dla niemal 100 Starostów. Mieliśmy ogromny zaszczyt gościć Prorektor ds. Kształcenia i Studentów,  Panią prof. UEK dr hab. Karolinę Klechę-Tylec, która pogratulowała Starostom objętej funkcji i przekazała im kilka rad. Nie obyło się również bez rozrywek. Uczestnicy wzięli udział w konkursie  przy wykorzystaniu Kahoota, w którym sprawdziliśmy wiedzę Starostów z zakresu merytorycznego naszego szkolenia. Trzech Starostów którzy uzyskali najwyższy wynik w quizie, zostało nagrodzonych 😉 ?

Po szkoleniu uczestnicy mogli zadawać pytania, na które uzyskali wyczerpujące odpowiedzi. Wydarzenie odbyło się w bardzo przyjaznej atmosferze.

Wszystkim Starostom życzę sukcesów i owocnego pełnienia tej zaszczytnej funkcji. Pamiętajcie, że zawsze Parlament Studencki UEK służy Wam pomocą.

 

Kieruję serdeczne podziękowania do Zarządu Parlamentu Studenckiego za merytoryczne wsparcie, w tym także do Krzysztofa Kuli, który również wziął udział w prowadzeniu szkolenia, a w szczególności do Wojciecha Jarosza, za ogromną pomoc i wsparcie w przygotowaniu oraz przeprowadzeniu projektu 🙂

 

– Ewelina Ząbkowska, koordynatorka projektu